Bugun...
SON DAKİKA

ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ’NDEN BÜYÜK BAŞARI

15 AYDA BAŞVURULARIN YAKLAŞIK YÜZDE 98’Sİ SONUÇLANDIRILDI
facebook-paylas
 Tarih: 17-11-2023 15:12:33

ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ’NDEN BÜYÜK BAŞARI

Çankaya Belediyesinin vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri
çözmek için “Çankaya İletişim Merkezi” adıyla oluşturduğu merkez, büyük bir
başarıya imza attı. Yeni nesil teknoloji imkânları kullanılarak yeniden
yapılandırılan merkez, 15 aylık sürede vatandaşlardan gelen 174 bin 483
başvurunun yaklaşık yüzde 98’lik bölümüne denk gelen 169 bin 510'unu 24
saatte başarıyla sonuçlandırdı.
Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerinin çözüme
kavuşturulduğu Çözüm Merkezi’ni geçtiğimiz yıl  “Çankaya İletişim Merkezi” adıyla
yenilemişti. Yeni nesil teknoloji imkânları kullanılarak faaliyetlerine devam eden merkezin
15 aylık verileri büyük bir başarının göstergesi oldu. Talep, öneri ve şikâyetleri tek bir
kanalda toplayan ve vatandaşlara 24 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze, 15
aylık süre zarfında 174 bin 483 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 169 bin 510'u
sonuçlandırıldı. 4 bin 973 başvuru ise diğer müdürlükler tarafından planlamaya alındı.
Hızla sonuçlandırılan başvuruların, gelen başvurulara oranı ise yaklaşık yüzde 98 olarak
ölçüldü.
15 aylık dönemde 'Çankaya Belediyesi Santrali'ne ise 186 bin vatandaş telefonla
başvururken, vatandaşlardan gelen başvuruların ilk üç sırasında, Fen İşleri, Zabıta ve
Veteriner İşleri Müdürlüğüne yönelik taleplerin bulunduğu bildirildi.
HOŞ GELDİNİZ MASASI İLE HIZLI ÇÖZÜM
Çankaya Belediyesi Halk Masası ile son 15 ayda Çankaya İletişim Merkezi üzerinden 79
bin 248 Çankayalıya hizmet verdi. Hoş Geldiniz Masasında ortalama hizmet süresi 4
dakika olarak ölçülürken, Çankayalılar uzman personeller sayesine ruhsat işlemleri, imar,
dilekçe kabul, mali hizmetler müdürlüğü, imar durum bilgisi, vezne gibi belediyenin en
yoğun birimlerine hızla ulaşabilir oldu.
 
360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER
Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, yeni sistemin çok yönlü, hızlı iletişim ve
çözüme odaklı şekilde işlediğini söyledi. Taşdelen, “Yeni sistemimizle belediyemizi,
vatandaşlarımızdan gelen talep, şikâyet ve istek merkezli bir çalışma sistemine
dönüştürdük. Bu halkla iletişim projemiz, aslında belediye yönetimini tamamen
vatandaşa bırakan 360 derece bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü artık halkın talebi ve
isteği eskiden olduğundan daha da fazla ön plana geçti. Bu en son teknolojiyle
donatılmış sistemle halkımız ne istiyorsa, en kısa sürede yerine getirmiş oluyoruz” dedi.

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER TÜRKİYE Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  • SON YORUMLANAN HABERLER
  • SON YORUMLANAN VİDEOLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI