Bugun...
SON DAKİKA

Milletvekili Mehmet Akalın: MEB’e Güven Yine Sarsıldı, Liyakat Yerini Torpile Bırakmamalı

İYİ Parti Edirne Milletvekili Mehmet Akalın, proje okulları kapsamında yapılan atamalara yönelik sert açıklamalarda bulundu. Milli Eğitim Bakanlığı’nın liyakatten uzak, kapalı kapılar ardında yürüttüğü uygulamalarla eğitim sistemine olan güveni bir kez daha zedelediğini ifade etti.
facebook-paylas
 Tarih: 14-04-2025 15:34:03

Milletvekili Mehmet Akalın: MEB’e Güven Yine Sarsıldı, Liyakat Yerini Torpile Bırakmamalı


“Liyakat Yok, Şeffaflık Yok, Adalet Yok”

Milletvekili Mehmet Akalın, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Proje okullarına yapılan atamalarda yine liyakat aranmamış, şeffaflık sağlanmamış, adalet gözetilmemiştir. Eğitimciler haklı olarak yine ‘Emek değil, torpil mi kazandırıyor?’ sorusuyla baş başa kalmıştır. Bu soruyu her geçen gün daha yüksek sesle sormak zorunda bırakılan öğretmenlerimizin emeği, birilerinin ilişkilerinin gölgesinde kalmamalıdır.”

“Bu Tablo Hepimizi Tehdit Ediyor”

Mehmet Akalın, söz konusu uygulamaların sadece öğretmenleri değil, tüm eğitim sistemini tehdit ettiğini vurgulayarak, “Bu tablo sadece öğretmenlerin değil; öğrencilerin, velilerin ve Türkiye’nin geleceğinin de önünü tıkamaktadır. Eğitimde fırsat eşitliği, ancak liyakatle mümkündür. Torpilin gölgesinde şekillenen bir sistemle ne gençlerimize umut verebiliriz ne de nitelikli nesiller yetiştirebiliriz” dedi.

Milletvekili Akalın, Milli Eğitim Bakanlığı’nı acilen şeffaf, adil ve liyakat esaslı atama politikalarına dönmeye davet ederek, öğretmenlerin hak ettiği değeri görmesinin sadece bireysel değil, toplumsal bir sorumluluk olduğunun altını çizdi.

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER GÜNDEM Haberleri
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  • SON YORUMLANAN HABERLER
  • SON YORUMLANAN VİDEOLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
  NAMAZ VAKİTLERİ
nöbetçi eczaneler
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI